2 + 1 způsob, JAK JSEM SI OBLÍBILA SVŮJ POCIT STRACHU

Teď slyším vaše slova: „Co je to za blázna, který si oblíbil pocit strachu.“

Chcete taky využít svůj strachu a vědět, že vám přináší jen to dobré.

Pokud ano, tak si vezměte tužku a papír a jdeme na to.

Co to strach vlastně je?

Strach je emoce, která vzniká jako reakce na hrozící nebezpečí.

Toto je definice, ale je to i ve současnosti?  Ano je, ALE… V současné době máme kolem sebe obrovské množství situací, které připomínají hrozící nebezpečí, i když nám nic nehrozí, ale naše tělo to neustále vyhodnocuje jako hrozící nebezpečí a tak tělo reaguje a objeví se emoce strachu.

Proto rozděluji strach na strach, který mě varuje před nebezpečím, a ten nazývám „dobrý strach“ a na strach, který přechází do hrůzy nebo do fóbie nebo se velmi často opakuje a tělo vlastně reaguje na bezpečné situace jako na nebezpečné, a ten nazývám „špatný strach“.

„Dobrý strach“ je v pořádku, ten je vítaný, ale „špatný strach“ je ten strach, který nechceme a chceme se ho zbavit. A právě tomuto strachu se budeme věnovat.

Mohou to být nejrůznější strachy: z pavouků, z hadů, z budoucnosti, z lidí, z veřejných vystoupení, atd.

Například: Strach z budoucnosti často souvisí s krátkozrakostí, více se dočtete v článku Strach a krátkozrakost, 3 + 1 krok, jak odstranit krátkozrakost.

 

První přístup je s využitím vůní:

Připravte si aromalampu a nakapejte od 1 až do 4 kapek některého z těchto éterických olejů:

březuli na podráždění a stres,

kmín na strach a jistotu,

kozlík při velkém šoku,

nard při nespavosti, napětí a  úzkosti,

 pomeranč při stresu, napětí, úzkosti, nervozitě,

růžové dřevo při nervozitě, napětí a úzkosti,

zázvor uvolňuje při napětí.

Doporučuji pro začátek používat pouze jeden éterický olej, aby jste poznali, který vám nejvíce vyhovuje.

Sedněte si a zapalte si aromalampu.

Druhý přístup:

Připravte si tužku a papír a vzhůru do práce. Nyní půjdeme krok po kroku:

  • dýchejte zhluboka, zastavte se a pozorujte sami sebe, dýcháte nebo jako většina z nás při strachu, úzkosti nebo obavě přestáváme dýchat nebo zadržujeme dech;
  • sedněte si a list papíru si rozdělte na dvě části, do jedné části napište, čeho se bojíte, a jaká jsou pozitiva tohoto strachu, úzkosti nebo obavy a do druhého sloupce napište negativa;
  • ke každému strachu, který jste si v předchozím kroku napsali, doplňte všechny možné varianty související se strachem a vyberte nejhorší variantu, která vás napadne. A představte si, že by nastala a napište si, co byste dělali. Nakonec přijměte tuto nejhorší variantu.
  • Přestaňte se na sebe zlobit, že se něčeho bojíte.
  • Objevil se strach, úzkost nebo obava.  Řekněte si: „Ahoj strachu/úzkosti, obavo, tak tě vítám. Sdělil jsi mi to, co jsi měl, moc ti děkuji a nyní můžeš již jít. Propouštím tě.“

 

Třetí přístup:

V případě, že se vám nedaří ani jedním předchozím přístupem zvládnout strach, obavu nebo úzkost můžete přijít na konzultaci a prostřednictvím postklasické homeopatie se můžete hrůzy, strachu, napětí, stresu, úzkosti, atd. zbavit a zůstane vám jen ten „dobrý strach“, který nás varuje před skutečným nebezpečím.

 Když nám zůstane pouze „dobrý strach“, tak nádherně můžeme rozevřít svoje křídla stejně jako motýl.

Štěpánka
Můj život ve zdraví mě přivedl na cestu “aromaterapeutky a homeopatky”. Od té doby jako šamanky, bylinkářky a kořenářky provázím lidi po jejich cestě ke zdraví. Můj příběh si přečtěte zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
7 − 1 =


Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů